piątek, 20 stycznia 2012

pies sportowy i pies pożyteczny ;)

po raz kolejny mogę pisać słowa pełne chwały o moim cudownym psie ;)
po pierwsze, muszę się pochwalić niesamowitym skupieniem Etny. zachęcona licznymi postami na dogo(pozdrawiam dziewczyny:D) by powysyłać psa do zabawki i generalnie nieco skontrolować jej emocje, dziś podjęłam pierwsze próby. zostawiałam psa w siadzie, odchodziłam, kładłam zabawkę, wracałam do psa. pies patrzył na mnie i czekał co dalej! kilka razy próbowała zerwać komendę, ale wybiłam jej to z główki ;) generalnie, jestem zachwycona! w ciągu kilku dni postaram się o filmik.

tymczasem zaś wrzucam najpierw filmik z chodzeniem przy nodze:

 nie wiem czemu nie mogłam wrzucić przez youtuba

oraz filmik z psem pożytecznym, czyli przynoszenie fajek :D


pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Haha Ty psa wyciszasz a ja psa nakręcam :P
    Gratuluje z postępów, ale co się dziwić SUPER PIES! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ona jest świetna :D "Zazdraszczam" :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sukcesów! Super pies!
    Dodaję się jako obserwator.

    Też mieszkasz w Warszawie? Może kiedyś umówimy się na wspólny spacer z psami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że to nie był kubek ;)

    OdpowiedzUsuń